ÅH

Nepp jag kunde inte somna när jag skrev att jag skulle sova för typ en timme sedan, men såhär är problemet för mig..
ÅHH någonting jag hatar med lov är att jag vänder på dygnet, den senaste veckan har jag det varit kaaaoooooos. 
Jag somnar typ kl 05.00 på natten sedan vaknar jag kl 15.00 på dagen itället för att somna runt 00.00 och vakna vid tio-elva, så att jag kan njuta av lovet istället för att sova bort halva dagarna sedan kan jag träffa kompisarna i en halv dag lixom.
Det stör jag mig på riktigt mycket och jag förstår inte varför det blir så..
Men på tisdag så kommer jag ju att gå upp jätte tidigt så jag kommer att vara sjukt trött.
Men då kommer jag var atrött på kvällen så att jag kanske somnar tidigare men det kommer ändå vara riktigt jobbigt att gå upp så tidigt.
Aja men jag måste förska sova nu, klockan är ju inte mycket så att om ag skulle somna nu så skulle jag nog kunna gå upp tyo 12 imorgon. 
 
Måste i alla fall försöka igen men vi får se hur det går, god natt det kommer iallafall inte komma upp några mer inläg i natt men vi hörs imorgon. 
 
Här kommer bara en random bild på mig från när jag var på mammas jobb för ett tag sen :) 

Kommentarer
Postat av: amel

soeeet cheyyy!

Svar: :D
amandabrataas.blogg.se

2013-01-07 @ 13:02:29
URL: http://fashionamel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0