Bekännelser...

Okej tänkte börja lite med några bekännelser, det är både från nu och från när jag var mindere.
 
- Jag älskar One Direction och Justin Bieber, men jag är inget galet fan men jag älskar deras musik ochjag älskar dom! Jag ska på både Justins och One directions konser när dom kommer till sverige. Jag har redan varit på en Justin konsert i London med min bästa vän för 2 år sedan men nu ska det bli extra kul att gå med mina båda bästa vänner!
 
- När jag var mindre så var jag med i en " klubb " som hette djurklubben, det finns en djurpark där jag bodde förut och där hade dom som jobbar där startat djurklubben. Om man var medlem där så fick man gå in till djuren och på helgerna så hade man ansvar för dom vilket betyder att man behövte släppa in fåren, mata kaninern och hönsen osv.
 
- Jag har aldrig rökt eller druckit alkohol, jag har inget emot dom som gör det men jag skulle inte vilja göra det själv just nu.
 
- Jag har känt mina bästa vänner riktigt länge Cissi ahr jag känt i typ 10 år och Linnea hela mitt lliv (14 år) - När jag var liten ville jag jobba med djur men nu så skulle jag vilja jobba med hotell eller resturang ( alltså jobba med efter gymnasiet)
 
- Jag har flyttat 3 gånger, när jag var liten bodde jag i hässelby fast i ett radhus. Men sedan ville vi ha något större så då flyttade vi till andra sidan vägen till en villa. Sedan för 2 år sedan flyttade jag till stan i en lägenhet!
 
- Jag skriver One Direction noveller ibland (Ni får tycka vad ni vill om det men jag tycker att det är kul att skriva och läsa dom.
 
Så där var lite saker om mig!
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

hej

2013-01-06 @ 22:44:08
URL: http://filippabg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0