God natt

God natt, imorgon är sista dagen på jullovet..
Men jag ska inte deppa för det, om man tänker efter så är det inte sjukt jobbigt i skolan.
Jag tänker iallafall att det är sjukt jobbigt att komma till baka till skolan men om man tänker mer på det så är det inte så sjuuukt jobbigt, man är ju bara där i några timmar sedan får man ju göra vad man vil om man inte har massor av läxor. Sen är vi ju även lediga på helgerna osv. Plus att man får ju träffa alla kompisarna där och visst det är inte kul att sitta på en matte lektion men man får leva med det jag har ändå bara 1,5 år kvar så det är inte så himla långt. 
Sen så har jag ju även något kul framför mig, det 22 februari åker jag till New York med mina föreldrar i en vecka, det ska bli så sjukt kul! De tär även sjukt kul att Filippa ska åka dit samtidigt så vi kommer säkert träffas där någon gång.. :D 
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0