Hemma

Hola, nu har jag kommit hem från la escuela eller aa skolan, jag har redan prroooooooov om 2 veckor :( aja men jag ska plugga nuu och typ hela kvällen.. På lördag ska jag och ganska många andra hem till hanna för att hon fyller år i morgon :D Aja men vi hörs senare! Jag fick btw en spanska läxa igår, jag ska kunna 18 länder plus huvudstäder på spanka tills i morgon. NAww älskar dig EWIS!.... -.- Aja haha måste bara berätta, Eva (min lärare) har typ gjort illa axeln, så hon gjorde magnetöntgen och då åker msn in i ett rör jag har gjort det föut sen ligger man där i typ en timme, men då sa hon att när hon kom ut så fick hon sitta på en bänk i en kvart för att återhämta sig hahaa jag orkar inte.. Aja det var mycket roligare när hon sa det i skolan...

Kommentarer
Postat av: Filippa/FI/Lippa/Appilif (finns många alternativ på vad man kan kalla mej)

Hahahhahahahha! Ååh, älskar ewis!!!!

2013-01-09 @ 17:56:17
URL: http://filippabg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0