Hemma

Hejsan, nu har jag precis kommit hem från skolan, det gick gansk fort ändå fast det var inte så roligt om man ska säga så. Efter gympan så har vi jätte lång rast men idag hade jag och olivia inte så jätte kul haha jag hade tappat min anycklar så förs gick vi till kanskiet, sen vaktis, sen upp för 1000 trappor och så gick vi till Emilias rum men hon vsr inte där så då gick vi till gympasalen men dom var inte där sedan gick vi till olivia för att hon skulle äta men då hade hon glömt sina nycklar i skåpet så då fick vi gå tillbaka och när vi kom in i skolan så träffade vi Emilia och så sa hon att min matte lärare hade dom och vi skulle ha henne den lektionen så då tog jag dom när vi kom in :D kul för er att veta hhhhuuh? haaha nej men jag visst inte vad jag skulle skriva om. '
Snart kommer pappa hem och sen typ kvart i sex så ska vi åka till hässelbystrand fö ratt jag ska på konfermations grej, jag kanske bloggar när jag är där men jag väääät inte. Aja annars hörs vi när jag kommer hem :D 
BYE 
 
 
Bara en bild på min fina älskade pojkvän <3 Love u 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0