Hiss/diss

 
 
Ni kan köpa den första krämen på Åhlens / den andra krämen på apoteket/ den sista vet jag inte helt säkert, mamma beställer dom från en kompis som jobbar med ansikts produkter så jag vet inte riktigt. 
                                           
Den första  tvålen är en skrubb tvål, den har små skrubb grejer i men jag tycker inte att den är bra för att skrubbet är försmå så det händer ingentig man får stå och skrubba i 100 år men det gör forftarande ingen skillnad. 
 
Den andra tvålen tar bara bort lite smink men om man vill få bort allt så måste man andvända den flera gånger och det skummar sig inte så mycket så den tycker jag inte är bra! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0