JAG SAKNAR SOMMAREN!

Jag älskar vinter osv osv men nu saknar jag sommaren så sjukt mycket, jag saknar värme, jag saknar att vara ute på kvällarna, jag saknar allt! 
 
Sommaren 2012 gjorde jag väldigt mycket men jag var nästan bara med Cissi, vi var i Turkiet, vi var på mitt land i några veckor, vi var i sälen i en vecka, vi var hemma osv Jag var även med kompisarna från klassen också och även Linnea men jag hittade ingen bra bild :( . 
Nästa sommar jag har inte så jätte mycket planerat bera att jag ska åka till en ö i greklan (kos) med Cissi och hennes familj i en vecka men sedan har jag inget som jag vet om. Men det är för lng tid kvaaar ju :( Ca 160 dagar till sommarlovet.. 
 
Här kommer iallafall en liten bomb av bilder från i sommras: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0