Satsa!

Nu ska jag seriöst börja satsa mer på skolan, jag har rund D,C i alla ämnen förutom i matte där jag har F, Jag vill verkligen försöka komma upp till högre betyg och då måste jag satsa mer, dom här betygen jag fick nu spelar ingen roll sen men nu har jag en "grund" så nu är det bara att satsa på högre betyg!
Jag kommer att plugga mycket mer hemma och inte göra massor av onödiga saker istället, vi skriver "boken om mig" på svenskan och den vill jag få bra betyg på för det är både en rolig sak att skriva och en viktig sak för betyget så jag ska satsa på det, vi har jobbar med det i typ 2 månader (?) och vi ska vara klara 22 februari ( samma dag som jag åker till new york) så vi har endå ganska mycket tid kvar.
Man ska skriva ca 10-15 kapittel om sig själv, som t.ex "min familj","favorit musik" osv. Ett kapittel ska vara minst en sida. Sedan sak man göra en framsida osv. 
Jag tror att det här kommer att bli kul när jag ska läsa det om några år, jag kommer säkert skratta åt det men aja nu blire det iallafall så! 
 
Men vi hörs senare! 
 

Kommentarer
Postat av: amel

Hur många kap. har du skrivit? =D

Svar: Jag vet inte kanske 9 ;) du då?
amandabrataas.blogg.se

2013-01-07 @ 13:02:56
URL: http://fashionamel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0